tirsdag 5. januar 2010

Rio de Janeiro

Nå kommer noen herlige bilder fra Rio de Janeiro! Jeg har vært her i en uke nå og om to dager reiser jeg tilbake til Cochabamba. Stor by og stor fart på bilene, i hvert fall for meg som er vandt med boliviansk trafikk!

Uansett, har hatt en herlig tid her! Jeg har vært på storbyshopping, sett på den enorme folkemengden og de flotte rakettene på Copacabana, spist pizza med jordbær og sjokolade, blitt lokket til å spise sushi (for en synd å begå av en vegetarianer!) og ja, også videre!

Marco, Ingrid og jeg før vi gikk ned på Copacabana for å se på fyrverkeri.


På Copacabana =)

Mandag gikk jeg og Ingrid en tur i Jardim Botanico. Veldig fin park med mange spennende planter og trer:

Et nydelig hjerteformet blad =)



Saa var det treet som stod akkurat der jeg skulle gaa!




Jeg forvillet meg inn i buskene!

Mens Ingrid tok turen oppover treet!





Et hopp for en fin og latterfull tur!

Siste dagen hadde jeg egentlig planlagt aa surfe, mens Ingrid skulle ligge paa stranda: Den gang ei, ingen boelger!! Ikke paa noen strender! Vi gikk heller en liten tur paa Copacabana, saa tok vi banen opp paa Pao de Azucar. Ja, for aa nevne det, utsikten fra soveromsvinduet til Ingrid er rett ut paa Pao de Azucar.




Paa Copacabana




Paa vei opp til toppen, som dere ser i bakgrunnen.



Og paa toppen! Nydelig utsikt!

Rio er en stor by =) Takk for meg!

2 kommentarer:

  1. Rio må opplevast ein gong, forstår eg. Nydelige udsikt på det sista bildet, ja! Rio i baggronnen va heller ikke så verst. :-P

    Mvh
    Frode

    SvarSlett
  2. Du e bare CRAZY fine på håret altså!!!!! Nydelig.
    Såg veldig kjekt ud å ver der dåkk e.. Mmmm. Sol&varme- give it to me please!!
    Glede meg t du komme hjem igjen! Kjekt å lesa bloggen din. Du e så løyen!:) klem

    SvarSlett